I løpet av de siste 20 årene har Flåm utviklet seg til et av verdens mest populære turistmål. I 2021 satset Flåm ytterligere og ønsket ta posisjonen som en sterk internasjonal reiselivsaktør gjennom merkevaren Norway’s best og ny visuell identitet.
Norway’s best lover sine kunder spennende opplevelser i vakker, dramatisk norsk natur, og dette gjenspeiles i den visuelle identiteten. Identiteten skal inspirere reisende og gi økt reiselyst. Samtidig skal merkevaren legge til rette for å bringe produkter og spektakulære opplevelser ut i det internasjonale markedet.
Løsningen ble formidling av det spektakulære. Vi må tørre å rendyrke det beste Norge har å by på. Helt sentralt står naturens egne kontraster som skaper det spektakulære i det beste av Norge. Navnet trigger et ønske om å finne ut – bli fortalt – utforske – hva som er Norway’s best. Slik vi leter etter de beste opplevelsene enten det gjelder den beste frokosten, dusjen, utsikten eller maten.
norwaysbest.com