Flåm: Norway’s best

Utsikt utover Nærøyfjorden i gråvær, og med Norway's best logo i hvitt oppå.
Animasjon av en linje som følger fjellets linje og helt ned i fjorden og langs vannkanten
Animasjon av en linje som følger fjellinjen til Prekestolen, en kvinne står ytterst på kanten.
To katalogforsider, den ene har foto av et fjellandskap med et gult hus og teksten "Norway's best place to kiss" og det andre har foto av en mann som fyller hendene sine med vann fra en bekk og teksten "Norway's best drink".
Collage som viser fargene som brukes i Norway's best sin visuelle profil, samt et foto av spektakulært, grønt nordlys og en arkitektonisk båt som kjærer i Nærøyfjorden, Norge.
«Det har vært viktig for oss å utvikle en visuell identitet som er dynamisk, som gir rom for interaksjon, spesielt i digitale kanaler,» sier Hege Mykkeltveit, lead designer i Uniform.
To stykk drikkeflasker, en sort og en hvit. Begge har Norway's best logo, etterfulgt av ordet refill.
Papirpose som er lukket med en klype i tre, og som har grafikk som viser at det er en matpakke. I hvitt er det trykket en tekst som sier "Norway's best break"
Glass med honning, og på etiketten står det Norway's Best working bees.
Rustikk skilt som står ute i gråværet og med en retningspil hvor det står "Norway's best hidden gem".
Hånd som holder et sort visittkort fra Norway's best. Papirkortet har hvitt trykk på informasjonen, og så er logoen kun preget i papiret.
Dame står med ryggen til kamera. Hun har på seg en rød jakke, hvit lue, sort bukse og på den svarte sekken hennes er det Norway's Best logo, etterfulgt av ordet crew. Norway's best Crew.