Norges Sjømatråd

Foto av norsk natur med hav som møter fjell, i kontrastfylte blåtoner. Oppe fotoet ligger logoen til Seafood From Norway.
Foto av et utsnitt av en brosjyre for Seafood from Norway. Brosjyren er i hvitt papir og ligger på et blått bord.
Vi har i lykkes i å skape et fremtidsrettet opphavsmerke som forsterker i stedet for å konkurrere med bedriftens egne logoer eller merkevarer. Det har vært et av de fremste målene. Kristin Pettersen, Markedsdirektør
Foto av 2 brosjyreforsider for Seafood from Norway. Begge viser sterke kontraster i naturen med fjell som møte hav.
Nærbilde av rå fiske, hvor du kan se laksens røde kjøtt
Foto av fiskeskinn
Foto av en isoporkasse for oppbevaring av frossen fisk, og med logoen til Seafood from Norway på. I bakgrunnen for esken ser man uskarpt en mannlig fisker med caps og oljehyre i orange.
Den nye opphavsidentiteten bringer sjømatnæringen inn i fremtiden og tydeliggjør hvilken rolle Sjømatrådet har. Marianne E. Johnsen, styreleder i Norges sjømatråd
Foto av en plakat fra Seafood from Norway, hvor motivet er høye fjell som avsluttes mot havet. Det står Origin matters på fotoet.
Foto av en hånd som holder en hvit handlespose i tøystoff, og med logoen til Seafood from Norway
Foto av en kleshenger i tre, hvor det henger et hvitt kokkeforkle med logoen til Seafood from Norway printet på.
Foto av en halv fisk. Det er halepartiet og et stykke rått fiskekjøtt som er satt sammen som et stilleben på et grått bord.
Foto av en smilende, kvinnelig fisker med havet i bakgrunnen.
Foto av et brosjyreoppslag fra Seafood From Norway. På oppslaget står det "Tradition Matters" og det er foto av en smilene, middelaldrende mann ikledd islender genser med havet i bakgrunnen.